31.10.11

El Tintín del segle XXI

De petit, com tothom, havia llegit les aventures de Tintín i recordo que m'havien agradat, però sense l'entusiasme que creaven en molta gent de la meva generació. Avui he anat a veure la versió de l'Spielberg amb els meus fills i m'ha encantat, i a ells, també. La tecnologia evoluciona i, d'alguna manera, és lògic que ara arribi aquesta versió, que és el Tintín del segle XXI. Però l'important és que l'esperit del personatge i de les seves aventures es manté. Potser perquè l'Spielberg també és tan intrèpid i tan curiós com el Tintín i, sobretot, com el seu creador, Hergé. Això sí, l'única cosa que m'ha tocat una mica la pera -o la castanya, tenint compte la data- és que no he pogut triar en quin idioma volia veure la pel·lícula. Les aventures d'en Tintín s'han modernitzat, però a Igualada encara no és possible veure-les en català. Trist!

2 comentaris:

Vols llegir? ha dit...

L'experiència encara és més enriquidora i complementaria si gaudeixes de la seva visió amb 3D. Ahir la meva família i jo vam anar als cinemes de Manresa (res, només 25 minuts de trajecte). A diferència d'Igualada: seients, pantalla, so..., no te res a veure! Us recomano, per si voleu repetir el fet de veure-le de nou, en 3 dimensions. ESPECTACULAR!

L'Escrividor ha dit...

cert i trist. Trist que al 2011 Igualada tingui encara un únic cinema i que si volem veure pel·lícules en 3D o en català hàgim d'anar a Manresa o Abrera