1.2.12

Enèsim canvi de sistema educatiu

Guanya les eleccions el PP i el primer que fa és canviar, per enèsima vegada, el sistema educatiu, sense cap mena de voluntat de consensuar-lo amb l'oposició. Però això ja no escandalitza ningú, perquè ja és norma i tradició a l'estat espanyol que quan hi ha canvi de govern hi ha canvi de model d'ensenyament. Ningú no clama contra la frivolitat amb què se sacseja l'estabilitat del sistema educatiu ni contra la naturalesa ideològica que impulsa aquesta constant reconstrucció. I així ens va. TV3 ja pot anar fent programes per dignificar el professorat, perquè al govern central (sigui del color que sigui), queda clar que li importa un rave. En lloc de buscar un consens que permeti un model estable i de llarg recorregut, la prioritat és sempre desmuntar el que ha fet el govern anterior. I així anem, de pedaç en pedaç, fins al fracàs absolut.

4 comentaris:

jomateixa ha dit...

totalment d'acord amb tu.
Els pares també ens tornem bojos intentant entendre com van les coses i quan ho mig aconseguim, apa, ja ho tornen a canviar.
La meva filla gran em pregunava tot veient les notícies, quins canvis hi hauria, la meva resposta... no cal que t'ho expliqui, que potser l'any que ve ja serà diferent...

Verba volant, scripta manent ha dit...

Bona tarda,
Quin llibre teu em recomanes?:)

http://artdeescriure.blogspot.com/

L'Escrividor ha dit...

Doncs, si et ve de gust una novel·la breu amb poca ciència, molta ficció i bones dosis d'ironia, et proposo "Olor de gas". En aquest mateix bloc pots llegir algun comentaris i valoracions. Gràcies. Per cert, el teu bloc fa molt bona pinta. M'hi trobaràs sovint

Verba volant, scripta manent ha dit...

:)Doncs em miraré els comentaris. Ja et diré què m'ha semblat la novel·la:)