L'11 de març d'inicia l'especialització de Creació i edicio digital de continguts literaris del Màster en Estudis Literaris en l'Era Digital, una experiència formativa que és fruit de l'aliança entre la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i el Grup 62. Es tracta, doncs, d'una iniciativa conjunta del món acadèmic i el món de l'empresa per tal d'oferir una formació capdavantera, professionalitzada i de qualitat en el sector de la cultura literària.
La professora Laura Borràs és la directora acadèmica d'aquest màster, que dotarà els estudiants dels coneixements teòrics i metodològics, en relació constant amb la pràctica necessària, per crear continguts digitals que integrin text, àudio, imatges i vídeo, sense haver de restringir la quantitat de contingut al suport paper. Així mateix, es prepararà els estudiants per assumir tasques d’edició i conèixer la complexitat dels processos editorials en el món digital. Una capacitació que s’aplicarà a continguts literaris amb objectius diversos: creació, docència, difusió. Després de conèixer el funcionament professional de l’edició digital, els alumnes s'acostaran a la creació de continguts multimèdia amb eines digitals.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada