28.3.09

La presentació de l'audiollibre va sortir rodona


Finalment va arribar la presentació de l'audiollibre. I penso que l'acte d'ahir a la Biblioteca va sortir rodó. La presència de públic va superar, de llarg, les expectatives. Els parlaments van ser breus, però crec que és el que tocava. La presentació dels relats de "Literalment incapaç de matar una mosca" ja l'havíem fet en el seu dia i l'important era que la gent pogués escoltar com sona un conte.

Jo simplement insisteixo en el que vaig dir ahir: que escoltar un relat teu és una experiència curiosa que provoca diferents sensacions i que l'audio és molt exigent, però que el resultat també és molt satisfactori. Per això trobo francament interessant el projecte de Llibres de Veu i per això agraeixo a la Dolors i a la Cristina Capellades que pensessin en la meva obra. I moltes gràcies, també, a tots els que ahir ens vau acompanyar.

1 comentari:

lamardecuento ha dit...

Felicitats company! Vaig tornar a confirmar que ets un Escrividor de cap a peus. El conte Reblar el clau és un dels que més m'agraden de la col·lecció. Només insistir en el detall que la seva lectura mereixia més emoció. ¡Pero lo que es bueno es bueno!