12.10.09

Fan de "El gran dictat"

L'horari d'emissió és francament millorable, però tot i això em declaro fan de "El gran dictat", el nou espai de TV3 que compleix el doble objectiu d'entretenir i ajudar-nos a destrossar una miqueta menys el català.
La mecànica és àgil i senzilla i el presentador hi sap donar el to just, amb un estil particular i, sobretot, amb una veu que ja li fa la meitat de la feina.
L'exemple del famós "Pasapalabra" ja havia demostrat que la llengua no sempre resulta avorrida i fins i tot pot servir per fer un producte televisiu atractiu per a l'audiència. I si ho fan les televisions privades espanyoles, a Catalunya és gairebé un deure que la tele pública aposti per espais d'aquesta mena. En qualsevol cas, aquest cop sembla que han encertat la fórmula.

2 comentaris:

Lola ha dit...

Sí, estic completament d'acord amb tu, tant pel que fa al programa,que considero molt didàctic i entretingut com per això de l'horari, ja que en dissabte i diumenge, no és el més adient, penso que potser seria millor un dia de dilluns a divendres.
Ah! El presentador inmillorable!

jomateixa ha dit...

Jo també em declaro fan del programa i per mi també el podrien fer cada dia, que no em cansaria pas.