24.12.07

Any escrividor



2008 és un any parell. M'agraden més els senars, però no hi fa res. Vull creure que aquest serà un bon any per als Escrividors. Que finalment farem realitat el vell projecte de veure publicat el nostre primer recull de relats. En la darrera reunió –és a dir, en el darrer sopar- va semblar que amb més o menys entusiasme tothom acceptava el termini per al lliurament dels contes, així que fins a mitjan gener ens podem permetre el luxe de ser optimistes.


A més, 2008 és un altre any important per a nosaltres per un altre motiu: els Escrividors celebrem el nostre desè aniversari! Ja fa una dècada d'aquell primer sopar, al Racó del Traginer. Hi vam anar convocats sota aquella primera denominació de Successors de J&B, recordeu? Després van anar venint els primers projectes, els primers relats, els primers intercanvis... És cert que ha estat una trajectòria irregular. Però crec que el més important és que entre tots hem sabut donar continuïtat al col·lectiu. Així que, ara que tothom escriu la Carta als Reis, a nosaltres ens toca escriure les nostres històries. Ànims i per molts anys!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Deu anys! Un temps regalat! Bé, jo no hi era en aquella primera trobada dels successors anònims... però em sembla que des del meu primer sopar -en un bar que avui ja no existeix- he recuperat les reunions perdudes! sobretot aixecant actes!! jejeje
Jo també tinc confiança que el 2008serà l'any dels Escrividors. I recordeu que vaig encertar el 2007 com un bon any escrividor personal!!
Abraçada!