25.9.08

"La pesca de salmón en Yemen", original i poca cosa més


No sé ben bé com va anar a parar el llibre "La pesca de salmón en Yemen". Vaig començar-ne la lectura i em va sorprendre l'originalitat de no estar escrit com una narració, sinó a partir de la successió de correus electrònics, memoràndums, diaris personals i transcripció d'interrogatoris. Em va semblar també original la idea de l'argument: un científic britànic que primer descarta per absurd el projecte per fer possible la pesca de salmons al Iemen, però que al final hi acaba participant amb un paper determinant.

Però, tret d'aquest innegable nivell d'originalitat, la novel·la m'ha semblat fluixa. Si us agrada l'humor britànic la podeu trobar molt entretinguda, però poca cosa més. N'he llegit alguna bona crítica, però no comparteixo pas l'entusiasme dels autors d'aquests elogis.

1 comentari:

Cesc Sales ha dit...

No se si el llibre és bo, però el títol em fa gràcia......

Salut