18.3.09

Arriba l'audiollibre de "Literalment incapaç de matar una mosca"



Normalment els relats s’escriuen perquè hom els llegeixi. Ara, però, també hi pot haver algú que els escolti. Confesso que quan les responsables de Llibres de Veu em va proposar fer l’audiollibre de “Literalment incapaç de matar una mosca” vaig quedar, sobretot, sorprès. Però quan em van començar a explicar el seu projecte, de seguida em van saber encomanar el seu entusiasme. Tal com elles mateixes expliquen, la idea se’ls va ocórrer quan van constatar que hi ha sensacions com la del plaer que produeix llegir un bon llibre que moltes persones no poden sentir. I a partir d’aquí van crear Llibres de veu, una iniciativa que pretén oferir un bon instrument a les persones amb alguna dificultat per accedir als llibres escrits.
Ara el projecte s’ha fet realitat. I el proper dia 27 de març farem la presentació pública d’aquesta singular versió del meu recull de relats. No cal dir que agraeixo a la Dolors Capellades i a la seva germana la seva confiança.